fredag 2 juni 2006

"Malin är..." sökt på google.se och härmat av Nisse




"Malin är....

....en av de flitigaste bina där ute"
Nä, men pappa kallade mig för sin lilla geting när jag var liten.


...glad, positiv och gör alltid sitt bästa på träningarna"
Ja, alltid när jag tränar så är jag så glad och positiv..haha!


....ju dotter till Lasse Berghagen och Lill-Babs, Barbro Svensson"
Nä, men till den store Mats Elfquist och den bästa Gunilla Elfquist.


...en kunnig ekonom"
Min privata sköter jag bra tycker jag.


...24 år och ensamstående mamma till Andreas som är 4 år"
Stämmer helt och hållet fast jag är ensamstående till Evelin och Lovisa som är 17 och 14.


...en tjej som har passion för resor och älskar att laga mat"
Haha!!


....sjukligt lik henne, hon är väldigt ofotogenisk"
Ja, jag är så lik henne, vem hon nu är.

...en väldigt engagerad person och bryr sej mycket om att alla ska må bra"
Kan nog stämma faktiskt.

...utbildad gymnasielärare"
Nä, skulle aldrig vilja vara lärare!

...flexibel, vilket innebär att om ni vill ha allsång ..."
Är det allsång så hänger jag på direkt..Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!