torsdag 22 juni 2006

Nu var det ett tag sen...

Hur mår du: Bra, men är så fruktansvärt slut i skallen.
Saknar du någon: Ja, mina bästisar.
Rock eller pop: Rock.
Är du svår: Nja, jag vet inte riktigt.
Är du frisk: Japp.

Har du något jobb: Jobbar extra på en mataffär.
Kyss på första dejten: Det är väl upp till var och en.
Favoritsysselsättning: Jag gillar att skruva och bygga saker har jag märkt mer och mer.
Godaste chipsen: Pepparchips
Den sista personen du talade i telefon med: Lovisa "Jag jobbar så du får fan inte ringa då, hejdå"
Favorit alkoholbaserad dryck: Finns ingen.

Hårfärg: Mörkblond är nog min riktiga men nu har jag brunt med ljusare bruna slingor.
Ögonfärg: Grå-blå-gröna.
Är mustasch eller skägg snyggast: Båda tillsammans
Vill du ha barn: Inte flera
Blir du ofta kär: Nä Haha!
Ska du duscha idag: Har redan gjort det.

Två bra band: Wilmer X och AC/DC
Två obehagliga filmer: Hmmm...kommer inte på några nu. Är dålig att kolla på film.
Två roliga ämnen i skolan: På komVux var det matte och samhäll
Två saker du jättegärna vill ha: Två ständigt lyckliga barn!

Är du glad just nu: Jo, det är jag nog men trött...
Är du snygg: Hahaha!!!
Är du rik: Nej, men jag är inte fattig heller
Är du stark: Ja, det är jag nog både fysiskt och psykiskt(fast kanske inte så stark som jag ger sken av när det gäller psykiskt)

Är du bra på något: Ja, när det gäller att låta varje kund ta den tid dom behöver.
Är du snabb: I kassan är jag det.
Är du snobb: Knappast haha!
Är du hungrig: Nej
Är du trevlig: Mot mina kunder är jag det men annars vetefan...

Är du med i någon klubb: Nä, det tror jag då inte.
Är du intressant: Haha! Nä, inte ett dugg.
Är du religiös: Nej
Är du kåt:
Är du sportig: Inte ett dugg.
Är du solbränd: Nej..haha!
Är du beroende: Av min familj och mina bästisar
Är du singel: Ja
Är du kort: Ja, skitkort!
Är du tjock: Nej, men fet!

Är du bestämd: När det gäller mina åsikter, ja.
Är du uttråkad: Inte så ofta
Är du nyklippt: Nej, tyvärr.
Är du smart: Nej, det vet jag inte
Är du blyg: Nja, reserverad mera.
Är du en bra flick/pojkvän: Är ju singel...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej? Vadårå?

Puss älskling