tisdag 28 september 2010

Nära tårarna

Skulle byta sand åt Wilma. Det var en väldigt skitig och äcklig låda. Det blir ju så när Gunnar är här. Dubbelt så mycket kiss och bajs alltså. Jag tog upp lådan hann se att Wilma kissat utanför så det var kiss under lådan och så tappade jag den. Rätt ner i golvet. Sand och kiss och bajskorvar över nästan  hela badrummet. (utan överdrift). Min strumpor blev fulla av kattkiss när jag klev runt i det som var under själva lådan.När jag sen sopat och skurat och hållt på så såg jag att lådan gått sönder. Som tur va så har vi ju Gunnars pyttelilla.

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Fy fan... När man som minst anar det så händer det. Skit överallt, mat överallt, tappade saker, nycklar på vift osv... KRAM på dej! Kanske kan man se nåt positivt?? Rent i badrummet nu!? ;)