söndag 5 september 2010

Jaja

Idag när jag hade superbråttom till jobbet så skulle jag i sista minuten kasta in linserna i ögonen. Jag stoppade ner pekfingret och rörde runt men ingen lins fastnade på fingret. Jag kollade ner i lilla burken. Ingen lins. Och det fanns verkligen INGEN lins. Sprang runt som en galning och försökte komma ihåg var jag hade ett extra par. Tillslut hittade jag ett par i min necessär. Tog en av dom och stoppade in i ögat snabbt. Hade inte ens tid att skölja ren den. Och sen i med den linsen som var kvar. Det som var väldigt irriterande var att jag tog nya igår. Men så typiskt mig att ta ur linserna i ett väldigt mörkt rum och tro att jag ska lyckas träffa en väldigt liten burk. Jag kände med fingret att det var tillräckligt med vätska till och med. Och linsen...ja den kanske satt fast på mitt finget innan den försvann...jag har ingen aning.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Men Malin da!