tisdag 13 oktober 2009

Mår faktiskt bättre

Vaknade 05.40 och var jättepigg men när Lovisa stökade runt som en tok vid 06.30 var jag inte alls lika pigg. Då försökte jag somna och gjorde det även så fort lovisa stängde dörren runt 07.00. Sen sov jag så gott tills jag vaknade av att jag höll på att drunkna i mitt egna snor. På sant alltså, gud va jag hostade och kunde varken andas in eller ut för det var som ett lock ivägen. Sen låg jag och Ester och myste till 9 då vi gick upp.

Har druckit ett glas apelsinjuice med två pressade vitlökar i. Så nu rapar jag vitlök för fullt här. Ska ta ett glas till bara jag druckit mitt kaffe. Och det ska jag göra medans jag diskar. Sen ska jag städa hallen eller städa och städa, ska dammsuga den. Ska göra det bara för att det är så mycket sand. Skulle behöva städa lägenheten ordentligt men jag orkar inte, så jag kan nästan lova att det kommer att komma nån och hälsa på inom närmast dagarna. Det är ju aldrig folk hit, bara när jag just rivit ur nån garderob eller när vi bytt rum eller så. Det är rätt mysko att folk passar på att komma då, för när vi har som vanligt då dyker det inte upp en enda människa på flera veckor..haha!

Nu fick jag sms av Lovisa av att jag måste ringa henne. Bäst att göra det då.

1 kommentar:

BigBro sa...

Du Nisse o KPE med eran juice o vitlök,... ha ha haaaa Näe tacka vet jag Te med whisky i,... du ser jag är ju aldrig sjuk,... snorig javisst men aldrig sjuk,.... ha ha haaaaaaaa