onsdag 28 oktober 2009

Risk för svininfluensan?

Glömde ju skriva igår att när jag skulle gå från tandläkaren så sa tandläkarPeo att jag inte skulle oroa mig för fredag. Men jag sa att jag visst gör det men att det var tur att det är på fredag för annars så hade jag fått vara nervig i flera veckor. Då kollade han på mig och så skrattade han och så sa han att dom hade förbud att ta patienter i handen och så gav han mig världens kram i stället och sa att det fanns det inga förbud för och så skrattade han. Tänk vilken snäll tandläkare jag har alltså. Och jag är inte rädd alls, nästan inte iallafall. Igår gjorde det ont och då lät jag lite och då fick jag mera bedövning direkt. Han är skitnoga med att man inte ska ha ont. Så alla som är rädda, jag rekommenderar Peo helt och hållet. Bättre och trevligare tandläkare får man leta efter.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Det var en rar människa. Nä, inte var...ÄR heter det ju.

Puss

ulle sa...

Han är bäst :)

Hampus sa...

HAHA Malin ;), Du Mamma undrar om du vill komma hem till oss idag? Puss

Ellie sa...

Ska till han om nån vecka jag med & laga... Han är BÄST!