torsdag 8 oktober 2009

Dagen

Idag mår jag bättre, tror jag iallafall eller nä, jag mår bättre. Spelar ingen roll förresten, jag har ändå inte råd att vara hemma längre. Helt sjukt att man ska ens behöva tänka så faktiskt. Sovit flera omgångar idag och lika gjorde jag igår.

Igår käkade vi torsk som Lovisa fiskat i Norge. Underbart gott! Och idag så blir det fiskpinnar och potatismos. Det käkade vi även i tisdags. Helt plötsligt så vill Lovisa bara ha fiskpinnar och mos. Och jag tycker ju att det är skitgott så vi kör väl på så här ett tag. Fast jag skulle ju helst vilja ha såna där tjocka fiskpinnar men dom gillar inte Lovisa.

Lovisa är förresten en glad unge. Här om dagen(eller om det var igår eller förut eller ähh) så fick Lovisa sin datasladd. Vi har pratat med hela Orsa om sladd till den tror jag. Dell tydligen lite mystiska, svårt att få tag på sladd som passar. Så hon är glad och jag är glad som slipper dela med mig av min dator Haha!

Nån som inte är lika glad är Ester över sina rosa skor Hahahaha! Jodå, hon älskar att sno dom och springa och gömma dom. Men hon gillade inte att ha dom på sig inne. Men jag kan lova att hon kommer att vilja ha dom på sig när det blir kallt. Lägger nog in en film på "Andra sidan" sen så får ni se hur fint hon trippar Haha!

1 kommentar:

muZen sa...

GRATTIS i efterskott!!

KRAAAM