tisdag 13 oktober 2009

Trött och fryser

Nu ska jag ta mig en till drink av apelsinjuice med vitlök. Jag tycker det luktar gott när jag rapar men det tycker inte Lovisa. Sen fiser man väldigt bra av det där också. Men det funkar ju när man inte har nån annan än djuren att dela säng med(om inte Ester ska sova hos Lovisa igen). Jag har plågat Lovisa med mina fisar och så Pia lite när vi var ute med Ester och Teddy. Men Pia fick bara tillbaka Haha!

Fryser jag gör jag som 17 också, så det blir duntofflor i natt. Var några nätter sen jag hade dom nu. Det är helt underbart skönt faktiskt. Och när man är tillräckligt varm så kryper man ur dom i sömnen.

Annars är väl inte humöret på topp precis. Är trött och eländig och ont i skallen och skulle mest vilja bädda ner mig i sängen i 14 dagar. Men så kan man ju inte göra Haha!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Puss och varma kramar!

ulle sa...

Krya på dig Malin, jäkla förkylning du fått. Säkert samma som cirkulerat runt och även prickat in mitt system...2 dryga vändor men peppar peppar nu känns det som den gett sig. kram