onsdag 12 december 2007

Samarbetar dom jäklarna?

Mina djur är inte kloka. Just nu så krafsar Åke på glasskjutdörrarna på insidan. Och Wilma hon krafsar på glasskjutdörrarna på utsidan. Båda på samma ställe. Det ser ut precis som att dom samarbetar med att krafsa sönder glaset. Åke hatar att vara instängd som han får lov att vara när jag jobbar. Han vill helt klart ha större. Han är en knäpp agam som vill ha variation. Jag kanske ska ringa till Johnnie och Mattias, men risken finns ju att jag inte skulle släppa iväg Mattias sen...

Jag har försökt att knäppa kort på djuren när dom krafsar men eftersom Wilma vet att hon inte får göra så där så sticker hon iväg så fort jag går mot vardagsrummet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dårar!

dentatuerademamman.com sa...

Du kan åla dig fram över golvet och ta kort i smyg ha ha ha det ser säkert kul ut, om du verkligen skulle åla som en mask över golvet. Undrar hur djuren skulle reagera