söndag 16 december 2007

Gråt och huvudvärk

Men hur kan man visa ett sånt här program på en söndag när folk och trötta och lättrörda? Jag började ju gråta direkt och då kallade Lovisa mig för nörd. Skickade ett sms till Carina för att tala om hur taskig Lovisa var. Men då kallade Carina mig oxå för nörd. Men okej, jag erkänner. Jag är en nörd när det gäller att gråta. Tror dessutom att jag ska ha mens snart och det gör ju inte saken bättre. Usch hur jag är. Men nu ska jag ta och lägga mig och sova och bli en mera orörd människa i morgon.

Har föresten ont i skallen som 17 ikväll igen. Det beror ju säkert på att jag gråtit lite men även på att grannarnas cigarettrök kommer in i lägenheten. Det är INTE kul med grannar som går ut och röker för att dom inte vill ha cigarettrök i sin lägenhet. Men jag tycker att dom kan ha det! Jag röker ju inte och jag vill ju verkligen inte att det ska lukta rök inne hos mig. Det gör att jag får huvudvärk och att Lovisa känner av sin astma. Inte kul alls!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att man inte är ensam om att grina till det där programmet. Jag tycker det är skittöntigt, men jag kan ändå inte förmå mig att sluta. ;)

dentatuerademamman.com sa...

Jag har gråtit som värsta vattenfalet i dag på en parkering på sjukhuset. Jag missade en viktig läkartid och krockade med bilen. Men nu vet jag den egentliga orsaken till att jag grät: Jag ska ha mens snart....
:)
Jag gillar inte heller cigarettrök
urk och blääää