fredag 28 december 2007

Burnhelvete

Klockan 03.00 tittade jag på mobilen sista gången. Och förmodligen så somnade jag straxt efter det. Jag drack en Burn igår runt 14-tiden, jag som inte ens kan dricka kaffe efter kl 14. Så det var helt omöjligt för mig att somna igår kväll. Jag löste korsord. Jag läste. Jag satt länge vid datorn. Jag var trött som en get men sova gick inte. Sen vaknade jag runt 8 men somnade om och sov till ca 09.30 iaf. Men nu är jag så trött och skulle verkligen kunna sova. Men nu ska jag iväg och jobba straxt. Och jobba till stängning. Hoppas det blir mycket folk så tiden går snabbt iaf...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom o tänka på sången "Burn Motherfucker Burn" när jag läste detta och det är väl så man tänker när man ligger där och försöker sova,..... ha ha haaaa

Anonym sa...

Vi är många som inte kunnat sova inatt tydligen, tro om det varit fullmåne??