torsdag 23 juli 2009

Vi hade så kul

Vi hade en jättebra dag igår, hela långa dagen. För den blev lång. Först var Lovisa och Ester och Wilma och jag upp för att gratta Evelin. Sen kom Olle och hämtade Ester och for upp till Älvdalen. Efter att ha sett hur hysteriskt glad Ester blev när hon såg Olle så försvann den sista nervositeten för Lovisa. När vi var klara så drog vi mot Valbo!

Där gick vi och plockade prylar och vi käkade och till och med efterrätt och så gick vi mera. Och när vi äntligen tröttnat på Valbo så åkte vi till Kupolen och strosade runt där. Till sist åkte vi upp till Älvdalen för att hämta hem Ester. Som blev jätteglad att vi kom. Och så åka hem och packa in saker och ut med hund och katt. Tror vi gick in för kvällen runt 22.30-tiden. En perfekt 20-årsdag för en som inte vill bli firad det minsta. Och en superrolig dag för Lovisa och mig som var med. Vi har skrattat och skrattat och pratat minnen och ja, haft det hur bra som helst.

Klockan 8.00 nu i morse så kom Lovisa och väckte mig. Och jag blev jätteglad. Drömde en sån fruktansvärt hemsk dröm. Hade lite panik i magen faktiskt och som sagt va, blev väldigt glad att bli väckt. Nu börjar verkligheten så jag ska göra mig i ordning för att jobba. Inget jag känner för just nu precis. Är ju slut efter gårdagen.

Inga kommentarer: