onsdag 15 juli 2009

Lite av dagen

Nu har Helena och hennes pojkar och jag och Ester varit ute på gården i en massa timmar. Evelin och Moa kom dit på slutet också. Snart ska Evelin till Sandhed och käka grillat och jag ska käka grytan som vi käkade här om dagen. Sen blir det en sväng på yran med Evelin och Ester. Socialträning. Om det inte regnar för mycket då bara. Funderar starkt på att köpa en spikmatta faktiskt. Det skadar ju inte att prova. Fixar jag inte att ligga på den så får jag väl sälja den på tradera Haha!

I morgon kommer Lovisa äntligen hem. Fick sms att hon fått en stortorsk idag! Hoppas hon tar hem den! Älskar torsk i ugnen och potatis till. När jag var liten så blandade mamma kokt torsk, potatis och smält smör till en enda röra. Geggamojafisk kallade jag det för. Det var det godaste jag visste.

Inga kommentarer: