onsdag 15 juli 2009

Jaja

Hade bestämt mig helt och hållet och lånade till och med pengar av Evelin. Men så mötte vi Olle på vägen till yran och han sa att det var ju bara bluff med spikmatta. Varpå jag struntade i att köpa nån. Fast jag inte allt själv tror att det är bluff. Jaja, jag kan inte köpa nåt som kan vara skit. Då ångar jag ihjäl mig. Och så får jag lov att ta smällen att jag har fel. Så nu får jag vara oägare av spikmatta Haha! Jag är ju inte våg för inte.

Det var svettigt och varmt på yran. Ester tyckte det var jättekul i början att se alla människor och nosa på alla dofter överallt. Men på slutet var hon trött och varm. Fast vi kanske inte ens var ute en timme. Sista stunden låg hon och sov tryckt in till Hampus som satt på trottoaren. Att hon hamnade där var för att hon var bredvid honom när dom började spela bastuba och sen blev hon kvar. Jessica kom och sa hej till Ester som blev överlycklig. Det är så kul att se hur hon vet liksom vilka som hör till oss.

I morgon kommer min Visa hem igen. Det ska bli så skönt. Jag känner mig just nu inte alls på topp. Känns som jag gör fel och att jag förstör för folk. Fast jag inte menar och fast jag inte ens gjort saker och ting. Därför ska det bli skönt att ha bägge mina ungar hemma hos mig igen. Dom känner mig bättre än dom flesta och vet vem jag och hur jag är.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Dom har ju gjort massa undersökningar om den där mattan, men tror man på den så tror man. Fast man ska vara säker på att den är äkta.

Puss!

Ellie sa...

Jag har hört mycket om spikmatta. Jag har aldrig hört något negativt. Mladens fru är bättre i ryggen nu när hon använder den. Linda på jobb tycker om den med. Jag tror på den!