söndag 5 juli 2009

Lite av dagen igår



Min söta syster kom hem från Oslo igår. Vi åkte upp så vi var där när Olle och hon kom. Stannade hela dagen och var en vända till Okbodarna också. Jag måste dit nästa år och bo några dagar. Jag känner att hela jag behöver det. Lätt det bästa stället på jorden. Brunnen har det godaste vattnet jag vet. Båda mina barn är döpta i det. Evelin är döpt i Okbodarna och Lovisa i Knoppvägen. Men båda är alltså döpta i Budervatten. Det var nåt som kändes väldigt viktigt för mig när mitt X ville att vi skulle döpa flickorna. Buder har alltid betytt så mycket för mig.

4 kommentarer:

Cicki sa...

Vilka underbara bilder, de andas frid.

Monica sa...

Ja det är verkligen vackert där.

Trullexa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Trullexa sa...

Varför vänta till nästa år?