måndag 20 juli 2009

Inte så tokig dag ändå

Det tog emot oerhört i morse när jag åkte till jobbet. Ville inte alls. Men när dagen var slut så kändes det helt okej. Så många rara kunder som talade om hur mycket dom saknat mig, och så många som välkomnade mig tillbaka. Det värmer i hjärtat faktiskt. Jag inbillar mig att jag är en sån som folk har svårt att tycka om fullt ut. Men när jag får höra sånt som jag fått höra idag så måste jag faktiskt inse att jag är inte riktigt så dålig som jag känner mig. Jag kanske inte är så trevlig och rolig privat men jag är tydligen rätt så bra när jag jobbar och det är ju inte helt fel iallafall Haha!

Men jag vet ju även att dom som känner mig helt och hållet tycker om mig precis som jag är och just för att jag är jag, dom älskar mig och dom betyder så mycket för mig och det känns bra att veta att jag betyder mycket för dom också.

Inga kommentarer: