fredag 11 december 2009

Så..

Känns bättre nu. Evelin är hemma, så det rör sig i lägenheten. Så skönt att komma hem till lagad mat. Ester har träffat sin Teddy och blev som en annan hund efter det. Nöjd liksom. Sen blev det en väldigt bra dag på jobbet med glada och söta och trevliga och snygga och roliga och vimsiga kunder. Linda och jag skrattade mycket hela kvällen. Och min Monica ska stå i entrén med mig på Monsters Of Hansjö i morgon. Ska bli så kul att tillbringa en helkväll med henne. Hon ska vara spiknykter så jag ska faktiskt småsmutta på en öl eller cider. Det trodde ni inte va?

Jag köpte glögg idag också. Med choklad och chilismak. Det är vuxet att gilla glögg. Väldigt vuxet tycker jag. Men jag fick inse att Evelin och jag inte alls är vuxna. Det smakade lika illa som det alltid gjort. Inte fick jag upp korken heller så jag fick ringa på hos grannen. En grabb i 20års åldern. Han fick inte heller upp den. Det var lite hårt för honom tror jag. Han gav sig fan på att fixa det men har fick lov att ge sig. Så jag hade sönder den istället. Inte flaskan allså utan korken.

Tack alla mina rara runt mig som stöttar mig. Det är skönt och väldigt behövligt. Puss till er!

1 kommentar:

LiNdA sa...

Våra Fredagskvällar är bäst.. puss