fredag 4 december 2009

Promis

Jag och PorrEster har varit ute och gått i snön. Så skönt! Innan så klippte jag bort en hel del päls på insidan av benen, där jag förväntade mig att snöklumpar skulle fastna. Det funkade faktiskt jättebra men jag måste klippa lite mera på benen och rätt mycket på tassarna. Men sen ska hon nog slippa en massa snöklumpar.

Träffade en gammal granne med son och ny hund. Gick med henne en liten bit. Hennes hund var jätterädd för Ester och ville inte alls leka och Ester sket totalt i henne. Vi mötte en tant som tittade på den andra hunden och sen på Ester och så sa hon flera gånger att Ester var sååå söt. Då blev jag så stolt. Sen träffade vi Lindas brors tjej och deras hundar. Deras stora hund ville leka med Ester och som trasslade ihop kopplen. Ester ville inte leka så mycket. Ester ville att den stora hunden skulle lukta henne i rumpan och vek glatt undan svansen när hunde luktade. Deras lilla hund skällde och var rädd. Då gick Ester efter henne hela tiden och ville verkligen lukta på henne. Och så morrade hon. Elaka Ester blev hon då. Men sen ville hon porra sig med stora hunden igen.

Inga kommentarer: