torsdag 31 december 2009

Nyårsafton

Ojojoj, säger jag bara, att folk orkar. Dom handlade mat som dårar till jul och klagade över att allt blev så dyrt. Men ändå handlar samma människor nästan lika mycket nu till nyår men nu ännu dyrare saker.

Själv är jag mest trött, trötttrötttrött. Ska bli så skönt att vara ledig i helgen. På lördag så antar jag att flickorna ska till sin pappa som fyller år. Då hade jag tänkt åka upp till Älvdalen men jag vet faktiskt inte om jag pallar...

Nu ska Lin och jag käka nyårsmat. Det blir lövbit och pommes. Inte speciellt lyxigt, men det är gott. Sen ska vi lägga oss i soffan och jäsa och halvsova till klockan är nytt år.

Gott Nytt År till er alla nu som läser min blogg. Även ni fegisar som inte vågar stå för att ni läser. Och vet ni, faktiskt så vet jag vilka flera av er är som smygläser. Fast ni vet inte att jag vet... Haha!

4 kommentarer:

LiNdA sa...

jag känner precis likadant.. jag är mest trött idag.
så jag är hemma nu och vet inte om jag orkar mera än soffan tills jag kryper till sängen.

Gott Nytt År Maaaalin
så får vi även inleda det nya året tillsammans imorgon på jobbet.. jippiiii!!

Kanelbullen sa...

Puss min malin!

Unknown sa...

Hej Malin!
Du vet att jag läser och gillar din blogg.Tycker om att du skriver så direkt från hjärtat om ditt liv och vad du känner.GOTT NYTT ÅR!till dig och tjejerna.Kram,Mona

Anonym sa...

Jag trodde att det var själva grejen med en blogg, att det liksom är spännande och inte veta för hade du velat att alla som läser berättar det för dig hade du ju kunnat säga de saker du skriver på en gång till dem istället för att skriva dem? :)