måndag 21 december 2009

Nu

Jag fryser om fötterna och jag blev akut trött på eftermiddagen idag igen. Det var lika igår. Fast då frös jag inte. Hur tokigt det kan vara!

Folk har verkligen börjat julhandla nu. Och dom handlar som galningar. Ärligt talat så fattar jag inte hur folk har råd. Det är sjukt mycket mat. Men det är roligt att jobba och jag gillar när det är en massa folk och det är rörigt och det krånglar och håller på. Det är tur att Linda är lika knäpp som mig, för hon gillar också det här. Och alla som handlar är faktiskt bara på bra humör och dom står i lååånga köer utan att klaga det minsta. Det är kul! Fan, va jag gillar mina kunder!

Ringde hem i dag till Evelin när jag slutade:"Hej! Håller du på att laga mat eller ska du börja laga mat eller ska jag göra det eller hur ska vi göra?". Nettan hörde det hela och blev en aning avis. Det är så skönt när Lin är hemma och hon fixar maten. Långt ifrån alla föräldrar har det så här bra. Min Lin!

1 kommentar:

BigBro sa...

Ja det är bra ongar du har,..... märks att dom är lika sin MorbrorOlle,......... ha ha haaa