lördag 19 december 2009

Rosa nördskor

Läste på facebook att det var -29 grader uppe vid bion vid 5-tiden i morse. Så när Ester och jag skulle ut halv 7 så kom jag på att hon faktiskt skulle ha sina rosa nördskor. Hon verkar vara rätt så känslig om sina tassar. Nu somnade vi om båda två och vaknade halv nio. Men då klädde jag på mig en massa kläder och så letade vi rätt på rosaskorna. Jag satte på henne dom och hon tyckte att dom var bra. Inbillade jag mig. Hon fick vara lös nere vid campingen och sprang som en tok och jag blev glad att hon gillade att vara varm på fötterna. Men ju mera hon sprang så rök sko efter sko av och hon var lika glad ändå. Sen när jag kom in fick jag veta att det visst bara var -19 nu. Mysko att det stigit hela 10 grader... Jaja, jag vet iallafall att hon nu kan gå och springa med sina nördskor och det är bra om det blir så där kallt igen. Ester är så torr om sina tassar sen snön kom, vad ska man smörja in dom med? Någon som vet?

Inga kommentarer: