måndag 28 december 2009

En tråkig 2009-lista

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp
2.Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, tyvärr, mobilen hamnade i jobbkläderna
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag blev faster!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men flera rara kunder dog...
5. Vilka länder besökte du?
Norge
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, det finns det ju alltid.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
28 augusti kanske...haha...äh, inte vet jag, är ju flera datum som finns i skallen, vet inte om nåt är så speciellt.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag hjälpte Lovisa att plugga som en dåre tror jag.
9. Största misstaget?
Inte gör jag några misstag heller...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hela jäkla hösten har jag varit sjuk.
11. Bästa köpet?
Det vet jag faktiskt inte...Eller jag lät ju Lovisa köpa bästa hunden.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker, Pärlas födelse, Lovisas besked att hon kom in på gymnasiet, Evelin fick lägenhet bla.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Det är flera stycken....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit gladare men när jag varit ledsen har jag varit jätteledsen och nere.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte faktiskt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat över framtiden.
18. Hur tillbringar du julen?
Med dom bästa så klart.
19. Blev du kär i år?
Jag blir alltid kär...fråga Linda.
20. Favoritprogram på TV?
Vet inte...
21. Bästa boken du läste i år?
Det har jag glömt.
22. Största musikaliska upptäckten?
"Säkert", det var väl iår jag började lyssna på dom?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En hårddisk
25. Något du önskade dig men inte fick?
32 miljoner
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade tror jag och sen käkade tårta med dom bästa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det ju alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Året då så mycket otroligt bra hände. Det bästa på länge!
29. Vad fick dig att må bra?
Alla bästa i min närhet
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Är jag sugen på nån kändis? Tror inte det va?
31. Vem saknade du?
Saknade Lovisa otroligt när hon bodde hos sin pappa i tre veckor. Det var hårt.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om jag träffat nån ny människa faktiskt, förutom några nya kunder då.

1 kommentar:

LiNdA sa...

Ja du kan bli kär flera gånger om dagen :o)