tisdag 17 oktober 2006

Städning

Helena var hit och kissade på väg till dagis. Hon tyckte inte alls att det såg för jävligt ut hos oss. Så då fixade jag vårat skafferi först. Jag är ju en rörig människa som bara den men skafferi och kylskåp vill jag ha ordning och rent i. Nu var jag extra duktig när jag städade skafferiet. Kastade allt som hade gått ut i datum. Annars brukar jag bara torka av och sen ställa det fint. Upptäckte att det faktiskt inte alls var så mycket att städa i resten av lägeheten. Det var mest disken som stod och såg för jävlig ut. Mitt rum har jag kvar än, ska dit nu.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en duktig människa du min Malin. Puss på dig!

Anonym sa...

Jag har alltid rent i min lägenhet jag (förutom innan tentor eftersom jag pluggar då). Fråga Daniel.

Men du var duktig! :)

LiNdA sa...

hmm.. vill du fortsätta städa här oxå?? ;o)
å jag röstade faktiskt :o)

GöteborgsResa blir av iaf.. för R har hittat annan bil åt mig.. tjohoo!!
å denna gången en Volvo :o)