söndag 15 oktober 2006

En konstig lista

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...

kräkas: Skulle kunna kräkas när jag kollar när folk käkar äckliga saker typ ögon eller rutten fisk
gråta: Oj, det är mycket. Gråter lätt.
skratta: Bla SouthPark, Extra Extra, Parlamentet, ja, det är rätt mycket jag skrattar åt. Skrattar lätt tror jag visst.
bli glad: dom jag skrattar åt antar jag
Bli uppgiven: När jag kollar på hur folk far illa
byta kanal: Reklam.
inte zappa: Nåt väääldigt bra program
gilla motorprogram: kan ju kolla om det är dragracing för att se om Olle syns i bild


SENASTE ...

äckliga lukt du känt: Min fis igårkväll var fruktansvärd. Fråga Linus bara Haha!
goda lukt du känt: friska luften när jag stängde mitt fönster
gången jag kände mig lycklig: När Lovisa kom hem i natt och inte hade dött.
gången jag grät: Höll på att gråta i fredags när en tant berättade på jobbet att hon avlivat sin hund
inköpet: en kasse med mat
spanet: finns många att spana in när man är kassörska
biofilmen: Kommer jag inte ens ihåg
palmen jag låg under: Har nog aldrig legat under en palm men brukar gå under en hos mamma och pappa
person jag velat ge en käftsmäll: Vill inte slåss faktiskt


PEST ELLER KOLERA ...

gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing/ Helge Fossmo
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat
göra en tarmröntgen/ ha hemmorojder i ett år

Inga kommentarer: