söndag 8 oktober 2006

Just nu i denna stund

Såja, nu har jag tonat håret till min vanliga toning som jag haft i flera år, ambre kastanje. Så nu ser jag ut precis som jag brukar göra i mitt hår. Det är dock lite kortare fram än vanligt men det växer ju ut.

Evelin håller på att göra spagetti och bacon till henne och mej. Hon har haft en riktig slödag och har precis duschat och klätt på sig.

Lovisa är på Rättviksmarknad med Emelie. Dom åkte med Emelie's mormor dit och ska åka tåg hem. Bra för Lovisa att öva lite på det.

När vi hämtar Lovisa och Emelie i Mora så ska vi handla resefrukost till Evelin tills i morgonbitti och så blir det Proviva svartvinbär till mig. Tur att det finns! Det går åt några liter när man har tonåringar. Magkatarrskänningarna brukar gå över efter att jag svept en liter rätt upp och ner. Sen kissar jag rött några gånger. Första gången trodde jag att det var blod, men nu vet jag bättre.

Gårdagen blev skit men det vet ju alla redan om...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har just nu pratat med bruden i Rättvik. Hon var på jakt efter en tröja till sin morfar. Love you.

Anonym sa...

Koolt med "rött" kizzz,..... ha ha haaaa