måndag 23 oktober 2006

Stjäl från Nils igen

1.Var bor du? I lilla Orsa
2. Vilken bok läser du nu? Den heter "PS Jag älskar dig" av Cecelia Ahern
3. Vilket motiv har din musmatta? Blå från Dustin Home
4. Favoritsällskapsspel? TP tycker jag är kul, fast jag gillar inte att spela spel just.
5. Bästa doft? Sommarregn(låter löjligt men sant)
6. Värsta doft? Finns vissa i min bekantskapskrets som kan släppa ur sig fruktansvärda. Säger inte vem för då blir hon ledsen men hon vet vem hon är tror jag.
7. Favoritljud? När Evelin och Lovisa skrattar ihop.
8. Värsta känslan i världen? När jag märker att flickorna mår skit och dom säger att det är bra.
9. Vad är det första du tänker på när du vaknar? Om det är vardag så tänker inte, jag ropar:"Loooooviiiiisa". På helgerna så tänker jag: "Hoppas klockan är mera än 6"
10. Favoritfärg: Svart
11. Hur många signaler går fram innan du svarar? Två eller tre
12. Vad ska dina barn heta? Dom heter redan Anna Evelin och Anna Lovisa och fler ska jag inte ha.
13. Vad är det viktigaste i livet? Dom jag älskar!
14. Favoritmat? Spagetti och bacconoch svartpeppar och massor av rödlök och Heinz ketchup
15. Choklad eller vanilj? Choklad
16. Tycker du om att köra fort? Japp
17. Sover du med gosedjur? Nä, har mina kuddar.
18. Vilken bil var din första? En rosa amazon med gröna grisar(det är sant!)
19. Om du fick träffa vem du ville- död eller levande. Vem skulle du vilja träffa? Farmor och Ester
20. Favoritdryck? Vatten men när jag jobbar dricker jag alltid Loka Päron
21. Vilket stjärntecken är du? Våg
22. Äter du änden av broccolin? Ja, ska man inte det?
23. Om du kunde få vilket jobb du vill, vilket skulle det vara? Det är en svår fråga, svaret ändras med humöret för mig.
24. Om du skulle färga håret i vilken färg du vill, vilken? Den jag har nu, kanske lite ljusare.
25. Är glaset halvfullt eller halvtomt? Tror det är halvfullt...eller..nä..jag vet inte.
26. Favoritfilm? Kopps
27. Skriver du utan att titta på tangentbordet? Ja, självklart
28. Vad finns under din säng? En kartong med datasaker
29. Favorittal? 5
30. Favoritsport å se på? Gillar att kolla på Bob på tv, sån där 2 mans och fyrmans ni vet.
31. Kaffe eller glass? Kaffe
32. Fras/ord du använder ofta? Precis Haha!

Inga kommentarer: