torsdag 22 november 2007

Saker som hänt idag

Jag har beställt tid för klippning, så på måndag sker det. Det känns läskigt som fan faktiskt. Jag ska klippa mig hos en ny frissa och så var det typ 100 år sen jag klippte mig sist. Men tack Ulle för att du i princip tvingade mig. Det är väldigt nödvändigt.

Daniel lurade på mig fläskgrytbitar för halva priset. Och som tack fick jag ett hjärta på ena paketet och en pärondöskalle på andra paketet.

Linda och jag käkade lunch på "Amore" och lyckades rätt till min magsjuke(??)mage.

Jag hade en väldig rännskita i morse flera gånger.

Jag köpte choklad (väldigt ovanligt för att vara jag)

Jag har hinkat i mig en lite proviva Svartvinbär och en halv liter Dofilus blåbär fiber.

Jag har köpt en burk tonfisk till Wilma för hon varit själv hela dan.

Jag fisit väldigt på jobbtoan.

Jag har tröstat flera kunder som trott att deras kort varit förstörda genom att säga att det är våran kortdragare som är kass.

Jag har skrattat mycket.

Jag har varit orolig över min bästa syster.

Jag har sett hur Steve's syster jonglerat med ett jästpaket.

Ja, det här var lite av vad som hänt idag.


Och föresten, om A väljer bort B i sitt liv så kan inte A bli irriterad när B sen väljer bort A ur sitt liv. Tänk på det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så sant, så sant!

Puss!