torsdag 29 november 2007

Dagen bilder


Kl07 gick larmet på min mobil. Och då var Wilma så här trött.


Kl08.00 Skjutsade jag Lovisa till skolan. Här öppnar hon garagedörren


Kl09.00 drack jag kaffe utan mjölk eftersom jag glömde köpa det igår. Det gick rätt bra utan oxå faktiskt.


Kl10.00 var jag på ute på facebook en sväng


Kl11 tog jag ut pengar och fixade lite annat inne på banken.


Kl12.00 var jag på jobbet och jobbade extra för Marre som hade sjuka barn. Inte precis det jag hade lust med på min lediga dag men vad gör man.


Kl13.00 så kollade jag lite på blommorna på jobbet.


Kl14.00 så var det väldigt dåligt med folk i affären. Det berodde nog på snövädret utanför. Det hade nog kommit ca 20 cm redan då.


Kl 15.00 åkte jag runt lite och väntade på att Lovisa skulle sluta skolan.


Kl16.00 var vi ute en sväng för vi behövde friskluft alla tre. Lovisa med Jessicas mössa och Wilma med ufoögon.


Kl17.00 så fick Lovisa frågor av Patrik över nätet som hon glömt i skolan.


Kl18.00 så pluggade vi musik för fullt.


Kl19.00 gick jag ut för att köra in bilen i garaget, då var det äntligen plogat vid garaget.


Kl20.00 så hade min söta Linus kommit hem från Bollnäs. Och min rara bästa gulliga bror hämtade hem henne eftersom jag inte vågade köra i det här vädret. Tack så mycket Olle!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kan man neka sitt bästa Gudbarn när hon är krasslig och vill hem till sin kära lilla mamma,..... =)