fredag 16 november 2007

Det kom bloood på Lovisa

Idag var Lovisa och jag till Mora. Vi åkte dit fast Lovisa var hemma och var sjuk. Hon kände att hon fick lov att komma ut lite och sen är hon faktiskt rätt frisk nu. Helt frisk i morgon faktiskt. Jaja, vi åkte iaf till Mora för att köpa syrsor och zoophobas och kattgräs. På hemvägen så tog jag vägen över Stenberg. Varför vet jag inte men troligtvis så visst min hjärna nåt som jag inte visste Haha! Lovisa började nämligen att storblöda ur näsan igen. Jag kollade på henne och vips så var mina bilhjul utanför vägkanten och jag fick lov att bromsa för att kunna komma upp på vägen igen. Det var väldigt nära att vi hade kört i diket faktiskt. Sen fick jag lov att stanna bilen för Lovisa fick lov att ha papper i massor och så fick hon lov att spotta en massa blod. Jag stod på världens dummast ställe men det var lixom panik. Jag skrattade som en tok och Lovisa blödde som en galning. Samtidigt var jag väldigt glad att jag åkt över Stenberg för annars hade nog allt hänt nere på byn och då hade nog Lovisa inte alls blivit så glad :)

Inga kommentarer: