tisdag 13 november 2007

Just nu

Det har vänt tror jag! Jag har inte alls hostat lika mycket som igår och jag är inte riktigt lika trött som jag varit sista veckan. Eller jo..nästan, men det känns som det kan bli ett slut på tröttheten snart faktiskt. Jag har faktiskt tillåme möblerat om här hemma. "Mormorsbyrå" har flyttat från vardagsrummet till hallen och "morfarsbyrå" har flyttat från hallen till mitt rum. Det blev riktigt bra tror jag faktiskt. Ska väl knäppa lite kort i morgon kanske.

Lovisa hämtade jag i skolan idag. Hon är trött och snuvig och ont i skallen och halsen. Få se om hon får min skit oxå sen. Men det hoppas jag verkligen inte. Hon får iaf vara hemma i morgon. Hon ska ha svenskaprov och ville till skolan och göra det i morgon iaf. Men hon har inte orkat plugga nåt, så jag tycker det är onödigt att gå till skola bara för att göra ett opluggat prov.

Inga kommentarer: