fredag 30 november 2007

Oj, va roligt det kan vara ibland...

Klädde av mig och tog en handduk. Gick in i badrummet och så kom Wilma och ville ha vatten. Jag lyfte spaken men inte fan kom det nåt vatten heller. Jag fick lov att prova minst tre gånger men inget vatten. Hur kul är det då? Jag som inte duschade igår för att jag fick lov att åka iväg akut och jobba några timmar. Sen blev det inte av eftersom jag ändå skulle duscha idag. Kuken säger jag. Ett som är positivt är att min mens är slut iaf annars hade jag...Ja, jag vet faktiskt inte. Men jag hade iaf blivit argare än jag är nu. Men nu ska jag jobba idag med fett hår och säkert med svettlukt. Och se allmänt eländig ut. Så jag ska nog inte köra med min raggningsreplik som jag fick fram på testet som Lovisa hade på sin bilddagbok Haha!

Jag gjorde lite mat istället. Min fattigmansmat som jag tycker är jättegott. Så jag tog fram ris men sen kom jag på att jag inte kunde tina crabfishen under rinnande vatten som jag brukar. Så jag hade in dom ihop med riset och så på med curry och lite margarin och så in i micron. Ja, naturligtvis så hade jag på för mycket curry. Det blev jättestarkt. Och inget vatten att dricka. Kom då på att jag hällt upp nytt vatten till Wilma. Hon har alltid vatten vid sin mat men hon dricker det aldrig. Men jag vill ändå att det ska finnas där som reserv till henne om nåt händer. Och nu hände det nåt så JAG tog det.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Du e inte klok, madicken!