torsdag 8 november 2007

Dagen än så länge

Mår väl lite bättre idag, hostade inte så mycket igår eftermiddag men kom på att det kan ha att göra med att jag inte pratade med nån heller just. Lovisa åkte för att passa Jessica direkt efter skolan. Så hon kom hem vid 20tiden ungefär. Men jag är trött som 17 och jag är snorig, inte så mycket men det sitter ju så fast. Och varje gång jag hostar så är jag beredd på att det säkert kommer en sån där slemäckelgrej ut ur munnen. Men ska jobba i morgon iallafall har jag bestämt mig. Det är ju för jäkligt att man inte har råd att vara hemma och vara sjuk egentligen. Ska höra av mig till Nettan och tala om det. Det får jag inte glömma. Så nu har jag skickat ett sms.

I morgon är det fredag igen. En rätt efterlängtad fredag måste jag säga. Jag längtar efter min Evelin som 17. Föresten Linus, har kollat på den där nessesären(eller hur det stavas) så nu vet jag var man kan få tag på den. Bra va?!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Skönt att det är lite bättre i alla fall. Jaa, jag längtar också efter både Linus och Sprätti. Ni kommer väl på söndag?

dentatuerademamman.com sa...

Hallå där, krya på dig. Min mamma brukar säga: "Det är ingen som tackar en för att man jobbar om man är sjuk."
Du kanske borde vara hemma en dag till....