onsdag 28 november 2007

Bajs igen

Idag började jag inte jobba förens kl 15 så jag hann fixa rätt bra här hemma. Men städade och diskade jag då? Nä, men jag fixade i mitt rum. Tog ut den blåa byrån och hade in den i skrubbet. Gömde undan alla pärmar och tidningsgrejer och lådor och sånt. Hann inte klart men ska fixa resten i morgon. Så snart har jag det fint i mitt rum..tror jag. Är ju rätt så dålig på att ha det fint och ordningsamt där inne.

Lovisa fick lov att gå hem tidigare pgr av att en grabb åt jordnötsringar i skolan(som ni ser i brevet nedanför). Med sig hade hon Jessica. Jag tror snart att Jessica flyttar hit. Men det helt okej tycker jag, är glad att flickornas lillasyster trivs så här.

På jobbet var det fortfarande mycket mycket bajslukt. I morgonbitti ska dom komma och försöka fixa det sista. OM det nu går. Jag är glad att jag är ledig i morgon. Jag har bajshumor, som fan. Men jag är livrädd för bajs och alla smittor som kan spridas med det. Superrädd faktiskt. Det har jag ärvt efter min kära far. Och jag bryr mig fan i om folk tycker jag är fjantig. Andras bajs är lika med SMITTA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men spola ner tamponger i muggen gör du så att grabbarna på reningsverket för springa och plocka upp dom så dom inte sätter igen reningsverket för dom rinner all bajs ut i orsa sjön och då blir alla sjuka av all bajs-smitta...... XD he heee

LiNdA sa...

kul att jag ska jobba heldag imorgon då :o(

LiNdA sa...

MEn idag fungerade toaletterna igen.. vilken lycka :o)
hur hade vi gjort om vi inte hade haft kundtoa..
beställt bajamaja?? haha