måndag 30 augusti 2010

Sjuker

Åkte hem från jobbet idag. Fryser och har ont i skallen och halsen och mår allmänt skit. När jag kom hem så somnade jag och sov några timmar. Men är lika trött än. Nu är valet, jobba eller inte jobba i morgon. Vi har ju inventering och jag slipper träffa kunder som förväntar sig att jag ska vara pigg och glad. Och jag gillar ju inventering på nåt vis. Tycker det är lite trevligt att vara i affären när den är stängd och det är tyst och med sina vanliga kläder. Jaja, jag vet, man ska inte gilla inventeringar men...

2 kommentarer:

LiNdA sa...

så mycket som det är och inventera så ska du dit :oP
om du känner att du orkar såklart..
men du har inga kunder att ta hänsyn till iallafall, utan du kan sitta i ett hörn och räkna..

Ellie sa...

Så glad jag slipper inventera! ;)
Kanske skulle åkt förbi och sett er alla räkna :0 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 osv....