fredag 6 augusti 2010

Min dag i bilder

Kl 07.00
kikade Ester upp men låtsades sova.

Kl 08.00
sov dom fortfarande men då höll jag på att kissa på mig så jag tvingade upp dom.


Kl 09.00
käkade jag frukost, hårtbröd med kaviar och ett stort glas med vatten är aldrig fel.

Kl 10.00
körde jag mot Vångsgärdet för att hämta Lovisa och Karolina. Hamnade bakom en väldig seg bil som trodde att det var 30 km/h ända till Statoil.


Kl 11.00
körde vi in i Våmhus by efter att vi hade tankat och handlat lite.

Kl 12.00
fikade vi uppe i Dötjitt.

Kl 13.00
var flickorna redo för att börja städa.

Kl 14.00
tog jag en kaka som Mira försökte fjäska åt sig.

Kl 15.00
var vi klara för att åka hem och då hade även pappa klippt allt gräs klart.

Kl 16.00
så åkte vi genom Selja på vägen hem, vi åkte över Mora för Mira inte skulle bli åksjuk.

Kl 17.00
öppnade jag paketet från Bluebox och blev så nöjd.

Kl 18.00
öppnade jag kylskåpet för att se om det fanns nåt att käka. Det gjorde det inte.


kl 19.00
så kom vi hem med pizza.

Sen blev det inga mera kort för sen blev det soffan och snart blir det sängen.

Inga kommentarer: