lördag 24 april 2010

Cirkus Möller i Falun

Kvällen igår var så rolig! Jag skrattade mera än jag skrattat på länge. När det gått en halvtimme så hade jag ont i käkarna. Skrattade nästan i ett i 1 timme och 45 minuter. Trodde ju att det skulle vara bra men att det skulle vara så här bra trodde jag inte. Och inte heller trodde jag att det skulle börja med ett hysteriskt gap-skrik-skratt. Carina blev nämligen utsedd av "studiemannen" att kasta upp ett par stringtrosor på scen när Måns Möller kom in. Dessutom tyckte han att Carina skulle ropa nåt i stil med "Jag vill föda dina barn". Måns kom in och samtidigt så pratade Carinas jobbarkompis med henne, vilket innebar att Carina knappt kom upp på scen med sitt troskast. Då ropade "studiemannen" att hon förstört allt och att dom fick lov att göra om. Så Måns Möller fick lov att gå ut igen och göra nu entré. Det låter inte alls så kul som det var när jag skriver nu märker jag haha!

Men hela kvällen var underbart rolig och jag är verkligen tacksam att Carina bjöd ner mig.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Jag tycker det var jätteroligt, haha! Typiskt när ni två var tillsammans. Puss!