tisdag 6 april 2010

Morgon

Varit ute på morgonpromisen med Ester, blev en kort bara. Egentligen ska hon bara ut och kissa när jag ska jobba för annars blir hon så upp i varv. Men Lovisa har ju påsklov så det funkar nog ändå. Fast nu kom jag på att Lovisa ska till dagis och hälsa på alla "sina" barn.

Det var mycket is att knaka sönder och jag hade sönder det mesta jag såg. Taskigt egentligen, naturen bygger upp nåt fint, sen kommer någon och trampar sönder det med hårda skor. Det skulle ju egentligen fått vara så där fint som det var från början. Fast i morgon är det ju lika fint igen.




Evelin är i Falun, hon åkte ner med Olle igår. Hon verkar trivas hur bra som helst där nere och det värmer mitt arma moders hjärta.

Nu blir det frukost och sen jobb!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du bara måste va!? Fast du kunde skita ner dina vita dojjor? Haha!

LiNdA sa...

haha.. sånt där ger ju sånt härligt ljud.
jag har svårt låta bli vattenpölarna med sån is :o)