torsdag 25 november 2010

Röda ögat

Skulle ta ur linserna i gårkväll. Jag greppade tag i den vänstra men fick inte med mig den. Höll på så tills ögat var helt rött och ont gjorde det. Konstaterade att jag måste ha tappat den och sket i den då. Började ta ur den högra också, letade och letade. Fan, hittade inte den heller. Letade under ögonlocken, kollade spegeln. Efter ett tag var även högerögat rött. Då upptäcker jag mina glasögon som sitter på skallen. Känner i linsdosan och mycket riktigt, där ligger mina linser. Jag har alltså inte haft några på mig på hela dagen.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hahaha, men Malin då=)

Ellie sa...

Ha ha ha, säger det samma!
MALIN!!!!
Men vet själv hur det kan vara.
Helt plötsligt letar jag mobiltelefonen och då går jag omkring och pratar i den :0

LiNdA sa...

Hahahha...
ååh herre jösses!!!
hahahah

Anonym sa...

hahahaha....Det var ett tag sen som jag läste din blogg