lördag 6 november 2010

Bajsprat

På morgonen är det så skönt att gå upp och sätta sig på toa i lugn och ro och bajsa. Wilma brukar komma in för att dricka lite vatten ur kranen men först stryker hon sig lätt mot mina ben. Jag själv brukar lösa korsord och jag sitter längre än nödvändigt. Det är tyst och lugnt och skönt.

Nu är Gunnar i vårat hem. Han springer in när jag sätter mig. Han hoppar upp i tvättkorgen och i hyllan och på tvättmaskinen. Han petar ner tamponger och tandborstar och toarullar och allt som är löst. Sen sätter han sig och skiter, han också. Och det luktar. Det luktar så mycket så jag måste snabbajsa och sen skynda mig ur badrummet. Suck!

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Jag vill oxå sätta mej i lugn å ro å bajsa på morgonen...
Jag skulle verkligen behöva det!!

Idag är det lördag, vet inte alls när jag bajsade sist..