tisdag 25 april 2006

Frågor från Carina

Fick det här på min hotmail av min goda vän Carina.


"Ja då var det dax att fylla i årets frågeformulär !! Ok, så här ska du göra, och försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge allt! Kopiera texten(inte vidarebefordra) hela detta mail i ett nytt mail som du kan skicka. Ändra alla svaren så att de stämmer för dig. Skicka det sedan till en hel hög av människor i din mail-lista, INKLUSIVE den person som skickade det till dig. Poängen är att du skall lära känna en massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det är lätt!"

1. VAD HETER DU? Malin Elfquist
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Svart
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? Tvn
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?? Kollade på tv med Evelin och Lovisa
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Hårtbröd med ost
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Grått o trist
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFON MED? Min syster Nils
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Händerna tror jag
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Ja! Jag älskar henne
10. HUR MÅR DU IDAG? Jättebra
11. FAVORIT DRYCK? Vatten
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Fan, tycker ju inte om nåt alls med alkohol tyvärr.
13. FAVORIT SPORT? Jag vet inte faktiskt
14. Hårfärg? Färgat brunt
15. ÖGONFÄRG? Blågrågrön
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Soluppgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? Olle 42, Petter 33 och Matilda 23
18. FAVORITMÅNAD? September
19. FAVORITMAT? Spagetti och bacon och massor av rödlök och svartpeppar
20. SISTA FILMEN DU SÅG? Såg lite av Narnia
21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN? Lördag
22. FAVORITHOBBIES? Mina ödlor, spela spel på datorn familjen o umgås med Carina och Helena
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Det skulle nog beror på vem det är.
24. FAVORIT LÅT(ar)? Finns många bra...
25. SOMMAR ELLER VINTER ?? Höst
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kyssar
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Förhållande
28. CHOKLAD ELLER VANILJ? Choklad
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR? Ja
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Nisse
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Mamma
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? I en 3a med Evelin och Lovisa
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Deckare o romaner
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Prickig från IKEA
35. FAVORITSPEL ? Jag vet faktiskt inte
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej, inte en chans
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej, inte det heller
38. ÄR DU ROMANTISK? Nej inte speciellt
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja, det är jag nog
40.VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? Ska lägga ut det på min blogg och skicka det till nisse och daniel och mamma

1 kommentar:

Anonym sa...

Föörtti två??? Kan du inte räkna???? Jag är ju för fan bara 31,..lr var det 37,...lr var det 39,... ähhhfan man är ju 42,.. ha ha ha ha haaaaaa