onsdag 26 augusti 2009

Uppeliggarnatt

Drack kaffe igår kväll med Pia. Urdumt! Var skittrött klockan 23 och kröp i sängs vid 23.30, höll på att somna men inte fan gick det. När jag legat vaken ett tag så fick tankarna spel. Mitt i natten så blir det minsta problem till nåt superstort, den mest orealistiska saken blir helt realistiska och tvärt om, man ser ljusare på vissa saker och tänker att det är lika bra att acceptera skiten och i nästa minut så ser man mörkt på samma sak och ältar det om och om igen. Vid 03.00 tiden så domnde jag av en sväng och vaknade vid 4 tror jag, då var jag så slut i skallen så jag funderade vad Björnskivs hette i förnamn. Funderade på Lars eller Magnus. Lars Björnskivs eller Magnus Björnskivs? Inget lät rätt. Men tacka fan för det när han faktiskt heter Björn Skifs. Snacka om att vara trött och slut och hur i helsike kom det sig att jag började tänka på det? Hjärnan är verkligen en sak för sig själv...

Idag är jag i princip död känns det som. Trött och ont i skallen som fan, alla mysko tankar som fanns i skallen i natt är borta och allt är som vanligt, så gott som.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Tokfia där.

Puss!