torsdag 20 augusti 2009

Morgon

Nu är det dags att jobba igen efter att ha varit ledig i fem dagar. Känns väl så där faktiskt men jag har ju iallafall ett jobb att gå till. Fast just nu skulle jag helst ha velat vara ledig i 4 veckor igen. Minst. Men men. Det hade gått bra för Lovisa igår iallafall. Det känns bra tycker hon och det är så skönt för mitt arma moders hjärta att höra det. Evelin ska upp till Bollnäs på måndag. Jag och Ester och mamma ska skjutsa upp henne. En tidig resa eftersom vi ska hinna till boendet innan dom åker därifrån. Kom på nu också att Evelin inte ringt till bussen och sagt att hon inte skulle med idag. Dom skulle ju ha börjat idag men hela Evelins klass tog ledigt, onödigt att åka upp bara för en natt.

Funderar om jag ska duscha innan jobbet eller inte. Duschade rätt sent igår eftermiddag. Äh, jag skiter i duschningen. Ska ner och kolla hur frysen mår nere i källaren. Fick en igår och ska kolla så den funkar och så.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Vår lilla höstutflykt, hurra!