onsdag 12 augusti 2009

Mmmmm

Märks här att jag är trött som en get på kvällarna. Har jobbat sen i torsdags och jobbar tills på fredag. Idag har jag kortaste dagen, 6 timmar. Igår var den längsta 9 timmar och 15 minuter. Att jag sen hamnar i säng sent gör ju inte saker och ting bättre. Igår fick jag iallafall en egokick. En av mina favoritungar kom in och ropade:"IcaMalin, icaMalin, nu kommer jag". Han är väl typ 2-3 år. Sen när han kom i kassan så sa hans mamma att han vägrade åka till Willys för han skulle till IcaMalin. Så då lät jag hans bil åka på bandet två gånger för att han skulle gilla mig ännu mera Haha! Det är så skönt med ungar, dom gillar en på ett ärligt sätt. Och det gillar jag, man behöver aldrig fundera var man har en unge på det viset. Därför värmer det bra i hjärtat när jag märker att ungar gillar mig.

Fick även en spontankram av en jobbarkompis när hon fick höra att jag även skulle jobba idag. Det värmde också. Oerhört! Det är härligt att känna att man är omtyckt!

Sen finns det pissråttor lite överallt som man gärna skulle vilja flyttade till världens ände. En vuxen människa ska fan inte mobba ner en unge och tro att ingen ska tro på barnet i fråga. Och vad har en vuxen människa för rätt att få kalla sitt grannbarn för elaka saker och sen blir galen när ungen säger samma sak tillbaka. Nä, väck med såna människor. Älskar dig vännen!

2 kommentarer:

Trullexa sa...

I morgon har jag min långdag. Elva timmar å fytiofem minuter. Tjoho

Anonym sa...

Är så fruktansvärt glad att jag har dig allra bästaste vännen! :) Kramar i massor!Helena