tisdag 25 augusti 2009

Jaja

Vete 17 vad som hänt med karlarna i Orsa. Hela två stycken som konstaterat idag att jag är kär i dom. Och dessutom så sa båda att det var ju tråkigt att dom har sina fruar Haha! Det här var alltså inte såna där gubbar som brukar klämma ur sig såna saker, utan två hela vanliga i typ 45-50 års åldern. Visserligen så skämtade dom ju, hoppas jag. Jag tycker att det är flera som har börjat flörta sista månderna. Undrar ju hur folk uppfattar mig där jag står på jobbet och försöker vara trevlig. En flörtig desperat singelkvinna eller? Det kan dom glömma i så fall. Flörtig? Knappast, jag lägger bara på min trevliga mask. Desperat? Nä, inte det heller, då hade jag ju tagit vem som helst. Jag är faktiskt mest van att vara singel, så jag kan inget annat längre. Singelkvinna? Ja, singel är jag i allafall med inte speciellt ensam, jag har mina ungar och alla mina djur. Kan ju faktiskt knappast räknas som singel egentligen, singel betyder väl ensam?

1 kommentar:

J-sson sa...

Tror singel betyder en/ett.
Civilstånd: Gift-Ensamstående? nope, jag kallar mej Enbo. Kanske kattbo, barnbo, hundbo eller djurbo kan bli accepterat i framtiden?
Det är skillnad på att vara själv o ensam...

kram