måndag 24 augusti 2009

Bollnäsresa

Idag har Ester och mamma och jag skjutsat upp Evelin till Bollnäs. Jag kan inte fatta att det är fyra år sen som vi åkte dit och lämnade henne när hon skulle börja ettan. Helst sjukt va tiden har gått fort alltså. Min älskade stora unge!

Resan upp gick jättebra iallafall och Ester var så duktigt. På hem vägen så var vi först till Rusta och där kunde jag inte låta bli att köpa en leksak till Ester. Jag är bedrövlig, undra hur jag kommer att bli när jag får barnbarn? Sen åkte vi till Max och käkade. Ester fick smaka två pyttesmå bitar och sen satt hon jättefint och väntade att få mera. I Edsbyn så fick vi lov att stanna för då var både Ester och mamma kissnödiga, ja, Ester var fick lov att bajsa också. Sen fick hon glass av mamma. Det tyckte hon var jättegott så hon käkade snabbt upp sin del och sen la hon sig på golvet bak och somnade. Så sööt!

Det blev lite mycket glass i skägget

Inga kommentarer: