torsdag 25 augusti 2011

Ont och mamma och handling

Hemma idag från jobbet. Skönt för jag har knappt sovit nåt i natt. Längtade hela dagen att det skulle bli kväll så jag fick ta en tablett och ta bort smärtan. Men inte fan hjälpte den nåt. Inte alls. Så lite sömn har det blivit men i natt ska jag ta alvedon samtidigt. Dumt att klaga. Min fina mamma  har ju ständig inflammation i sina muskelfästen. Hon vet vad det innebär att ha ont. Fasligt ont!

Mamma var föresten här och käkade laxmacka medans pappa var till tandläkaren igen. Trevligt att se henne här, händer inte ofta. Eller typ aldrig. När pappa hämtade mamma så åkte vi till Mora och storhandlade. 751:11 handlade vi för. Och det var allt från en månadshandling av kattmat och kattsand till potatismos och bacon, grönsaker och vita bönor till gravljus och tvättmedel. Kände oss väldigt nöjda efteråt och tyckte att vi fick massor. Längesen som vi storhandlade nu. Men jag gillar att göra det och jag känner mig så rik då.

Inga kommentarer: