torsdag 11 augusti 2011

Nu snart är jag Tant Malin

Nu är allt klart. Jag har fått tillåtelse av chefen att rusa iväg mitt i ett jobbpass för att skjutsa Linda till Falu BB. Hennes Marcus jobbar ju i Stockholm och bebis kan ju faktiskt bestämma sig för att komma på en vardag. Men nu finns Tant Malin alltid redo. Vill helst att hon lyckas knipa ihop tills vi är i Falun också. Olle blir nog inte så glad om det blir diverse vätskor i bilen som jag har som är hans. Men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka "tänk om" och tanken lockar liiiite faktiskt. Det hade varit en otroligt grej att få uppleva. FAST självklart så vill jag ju att sjukvårdspersonal ska vara närvarande. Själv med en födande Linda vill jag då INTE vara.

3 kommentarer:

LiNdA sa...

Vill du inte?? haha
Nej jag vill nog helst ha någon personal också, och en jävla massa lustgas :oD

Kanelbullen sa...

Nu börjar det bli spännande tycker jag =)

Ellie sa...

Spännande, hoppas du får följa nu ;)
Inte så det blir som det vart när Linda skulle med mig :(

Kram