tisdag 23 augusti 2011

Idag.

Nyss kommit hem från jobbet. Ont som fan i ena höft-skinkan-benet. Susanne, min granne och jobbarkompis, sa igår att det nog var ischiasnerven men nåt sånt tänker jag då inte ha. Lite överansträngning tror jag mera på. Det är nog även det jag har i fingrarna och skuldran och armbågen. Överansträngning är det. Punkt slut. Men blir det inte bra i morgon så stannar jag nog hemma faktiskt. Ska se hur det känns. Har ju så ont i skallen också och har haft i flera dagar och så känns det som att jag har småfeber hela tiden.

Annars har dagen varit okej. Mamma och pappa kom på jobbet och sa hej. Linda och Linus var in och jag fick känna bebismage igen. Jag har nog aldrig känt så mycket på en bebismagen någonsin. Förutom när Evelin och Lovisa låg i magen då. Det ska bli så kul när den där ungen äntligen kommer ut. Kul var det idag också när MalinM fick erbjudande att få sina stygn urtagna på jobbet av en kund. Hon fick ju sy förra tisdagen när hon skar sig i handen på jobbet. MalinM tvekade och blev helt svettig och såg ut som att hon skulle svimma. Så det blev inget. Tyckte faktiskt synd om henne för hon blev helt vit i ansiktet Haha!

Sa idag till Mladen på jobbet att livet är en strid, han kontrade direkt med "livet är som ett par gamla damtrosor; skitigt och blodigt". Marcus och Johan och jag fick nästan en chock.

1 kommentar:

LiNdA sa...

Och du har fått svar tillbaka också av allt ditt klämmande :o)