måndag 8 februari 2010

Tycker om snälla människor

I fredags ringde jag Kopparstaden för att höra lite om Evelins lägenhet. Fick då veta att den var ute på nätet igen. Jag fick lite panik. Nåt måste ha blivit nåt fel. Men den otroligt rara och trevliga tjejen jag pratade med lovade att kolla upp allt tills idag. Hennes båda kollegor var borta i fredags så det var bara hon där så hon lovade att fixa allt tills idag. Idag ringde hon och meddelade att felet var fixat. Så skönt. Hela helgen har jag haft ont i magen. Jag berättade inget för Evelin om att det strulade. Onödigt att skrämma upp henne. Men nu är allt fixat. Kopparstaden skulle även försöka få tag i dom som har lägenheten nu för att fixa så vi kan få kolla in den innan vi skriver kontrakt.

Kom dock på en sak...att vi kan nog inte söka bostadsbidrag fören det är klart helt med Evelins ekonomi. Men det fixar sig sen.

Inga kommentarer: