tisdag 16 februari 2010

Jaja...

Idag gick jag ut från toaletten med ett långt toapapper bakom mig. Inte fan märkte jag att det satt där. Som tur va så kom jag bara till charken där Cicki såg mig och frågade vad jag hade för nåt i baken. Hon skrattade som fan, och lika så Pia. Tänk om jag hade gått ner till kassan med det och stått där och pratat glatt med alla kunderna medans pappret viftade glatt bak på min rumpa.

När Eli hörde att jag gjort så, så skrattade hon så det hördes över hela affären. När jag såg henne stod och och torkade sina tårar.

3 kommentarer:

Ellie sa...

Länge sen jag skrattade så...
Tårarna bara sprutade och nu när jag läser ditt inlägg så småskrattar jag för mig själv :D

LiNdA sa...

hahaha.. Ibland är de ganska gott och få roa sig åt andra :o)

BigBro sa...

Ha ha ha haaaaa,..... mina systrar är bäst i världen,.... för läser jag denna bloggen och skrattar högt och sedan läser jag nästa systers blogg och skrattar lika högt igen när hon berättar om apoteksbesöket. Så här går det när man korsar Boström med Elfqvist,... ha ha haaaaa